text

W E L C O M E peeps !

Saturday 2 April 2011

the things that I NEVER WANT TO LOSE

Actually ku terharu sanga baca belog kawan aku yang dah lama sangat tinggal kenangan .
eyhh dia masih hidup tau !
Kitorang rapat since sekolah rendah till form 3, kalau tak silap lah .
We all memang rapat sangat cos samasama terlibat dalam  Projek Khas Persendirian BALING .
" BALING ni nama tempat dalam daerah KEDAH " .tapi we all terpilih belajar sebagai pelajar sekolah menengah start standart 5 kat area Klang je ,bukan Baling,Kedah, ah!berbelit belit betul fakta sejarah persekolahan aku kan kan .
anyway it's quite impressive rite .tapi result UPSR tak lah gempak mane ,
tapi yang osem nye setiap kami semua dapat further study kat IPTA .

Name dia Nurul Adila bt Saidi ,aku selalu je mengutuk dia dah lupa kan aku ,
choi !longkang betul mulut aku ni .Aku terbukak belog die ,die still ingat rupenya memory2 zaman kegemilangan dulu . Aku rasa die mesti ingat gak masa samasama main mengandung mengandung dulu,masa cari kutu kat rambut dia ,kih3 !, masa makan meggi dalam baldi si Iza Amira, masa panjat loteng sebab nak ponteng sekolah petang . xxx


tapi minah ni hell F betul ! aku nak copy entry die yang ni ,tak boley plak ,terpakse buat screenshoot je lah !




sayalah DILA aha

1 comment: