text

W E L C O M E peeps !

Saturday 2 April 2011

Monink Speech ! ^.^



sexy mak aih !


Bila sampai pagi aku berjaga .macam macam bende bukan bukan aku buat .
antaranya aku godekgolekgodek FORMSPRING aku lah kan .
then terserempak dengan satu questionairre yang sangat rare didapati .
Then aku pun post kat fesbok hak milik persendirian aku ni ha .

eheh !tu bapak aku punye menantu tu !

meh la aku perkenalkan :
nama dia ni EZAD HAFIZI ,umur 20 tahun tapi perut boroi macam bapakbapak .
Orangnye comel lah sikit . Ala ala macam DOMO KUN gitu .
Tapi dia dah ada makwe tercinta sebenarnye ,cun gile larh .
Makwe die memang seorang yang sangat osem !
sape lagi kalau bukan aku .HIHIHi


ha comel ezad tu macam ni la .ololol .innocent je kan . LOL
Nih makwe dia .hxhx .
sekali pandang aku ingat taylor swift tadi .fUH !!

btw I love him and that’s the beginning of everything .
and im extreamly love him !


_______^.^_______

No comments:

Post a Comment