text

W E L C O M E peeps !

Monday 11 July 2011

Rotten Mankind From HELL !



mr shit .mr shit ! kau tahu tak ramai yang benci dengan perangai kau yang macam lalat tu .
kau memang berlalat doe .
kau just tahu keep talking .talking .talking n talking ! macam PALATT ! 
seriously.kau memang macam shit !
aku kadangkadang tak dapat beza antara sampah dengan kau .kalu kau melepak sebelah sampah . konpem aku tertegur sampah tuu .
pasal ape ?? 
pasal kau tak ada beza langsung dengan sampah . belum kira bau kau yang sumpah busuk keparat neraka tu!
setakat aku belajar agama . ada kata seburuk buruk suara adalah suara keldai .aku rasa itulah kau punye suara .suara ko memang FUGLY ! sebijik keldai nak putus nyawa .


kau dah lah fizikal serba kekurangan serba kependekkan. 
kekurangan ape weyy ? 
kekurangan ketinggian la . ko tak layak la buat muka casanova desperate pussies kalu setakat tinggi terencat macam tu . okay ?..izinkan aku gelak sekuatkuatnya hati depan muka kau .biar kau ambik sedikit berkat air kahak aku .boleyy ?
kau punye muka yang casanova tu macam memerlukan penampar bertubitubi dari hater macam aku . 
kau ada telinga tau ,aku nampak telinga hodoh kau terselit disisi muka buduhh kau  
tapi kau tak pernah guna kan nye untuk mendengar, malangnyaa kau gunakan telinga untuk bercakap . *weird
HAHA lagi ! kau bukan stupid tapi ____
S.T.U.P.I.G .stand for buduhh macam b*b# .setuju ??!
tahu menempal pada orangorang yang hebat,orangorang yang bijak.orangorang yang baik..kau macam parasit .
untuk apa ?? 
agar orang nampak kau hebat laa .but u r not! u hide your stupidness behind others ! hell you F*.



cukup??
nak lagi ?

here . have another one plish .


BILA
orang guna gadjetgadjet terkini .kau pun turut terhegeh hegeh mau join .
untuk ape? untuk tunjuk hebat lah .untuk jual muka kasanova kau kan .pastinya !
BILA
orang khusuk belajar .kau dengan yakin nya melontarkan suara keldai FUGLY kau tu .bising betul kau .kau tak fikir ke orang terganggu .profesional betul kau buat perangat lalat kau kan !
BILA
orang buat assignment .kau tak pernah join .buat buat busy lah, sakit lubang burit lah, dick bernanah la , sakit perut termakan taik lah .huh macammacam hal kau doe ! pathetic!
BILA
orang dah tolong sediakan assignment .kau laju je mereject .laju je kau cakap tak fahamm . serba serbi laju .bodoh pun laju ! 





okay .penat baca kan !HAHA .bertubitubi dosa masuk kat aku n korang yang membaca entry aku kali ni .HAHA ! 




T____T so irritating useless boy !







ps:::"written by me for friend to dedicated to another friend "


SEKIAN




1 comment: