text

W E L C O M E peeps !

Friday 15 July 2011

Kepulangan

HOME SWEET HOME ! after satu perjalanan yang sangat sangat memenatkan dari Dungun ke Hentian Putra . Finally thank GOD __here my HOME ! Even rasa sakit hati dengan bas yang berbunyi "kriuk kriuk kriuk" sepanjang perjalanan ditambah dengan kepala aku yang terhantuk hantuk ke cermin bas . what the annoying situation ! huh ! tapi berbaloi la dengan Rm 32.90 yang aku bayar . Bayar murah tapi nak selesa ala ala flight .memang tak lah kau ni pempuan!! BOOOOoooo ..  >,< 

MR.Bf. yang call hampir 10x sepanjang perjalanan datang menyambut kepulangan aku dengan senyuman menggoda ! "amboiii ... miangnya muka dia ni  . then aku balas lah dengan buat muka gatal  . .*hmm..memang padan , samasama gatal -,- Ya Allah ,selamatkan lah hambamu ini .HAHA ! Tapi . wait __apsal Mr Bf  nampak lain , aku cari cari kelainan tu . mata gatal aku meliarliar pandang Mr Bf aku tuh .Cari cari cari  . Ha .... dapat dah ! Perut dia ,mak aih . BOOLATT kau ! Makin Chubby pakwe aku ni , gembira sangat kah dia ketika ketiadaan aku ? T___T wondering .

PERUT MR. BF

PERUT MRs. GF




Activity for today : : 
1) Have long conversation with  Emak .
2) Sleep like a Baby 
3) Eat . Eat . Eat .and  say "go to hell la Diet Diet! "
4) Sleep 
5) Laughing . Talking . Laughing .
6) S L E E P again  =,=


ZZZzzzZZ


S L E E P T I G H T 
all the good times are yours to keep 

No comments:

Post a Comment